Data Analytics van Wi4

Data Analytics

Meten is weten. U heeft meer data dan u denkt.

  • Weet u hoeveel mensen uw website bezoeken?
  • Hoe komen ze op uw website?
  • Op welke pagina’s komen ze?
  • Hoe lang blijven ze op deze pagina’s?
  • Resulteren deze bezoeken in een aankoop?


Zomaar een paar vragen waar u waarschijnlijk geen antwoord op heeft. Toch is dit alles erg makkelijk te meten. Waarschijnlijk heeft u deze informatie wel voorhanden, maar weet u niet waar u deze informatie kunt vinden.

Wij hebben veel ervaring met data en kunnen u nieuwe inzichten geven. Hoe komen uw bezoekers op uw website terecht? En klikken ze dan op de bestelknop of bellen ze u? Door een aantal simpele instellingen op uw website kunnen we vrijwel alles meten. Ook als u geen WordPress website heeft.

Maar we gaan nog verder dan dit. Op basis van uw omzetdata kunnen wij u een verhelderend beeld geven van de klanten die echt waardevol en belangrijk voor u zijn. Dit zijn vaak niet de klanten die u het meest aan de telefoon heeft.

Datascan voor uw website.

Mogen wij gratis de data van uw website voor u analyseren? U krijgt een persoonlijke presentatie met een vrijblijvend advies. Haal meer rendement uit uw website.

Meer data genereren?

Wij kunnen meer data uit uw website halen. Waar klikken uw klanten op en hoe indexeert Google uw website? Wij beantwoorde deze vragen graag voor u.

CRM analyses?

Is 20% van uw klanten verantwoordelijk voor 80% van uw omzet? Dit is eenvoudig te analyseren zodat uw belangrijkste klanten de meeste aandacht krijgen.

Google Dashboard van Wi4

Uw eigen datadashboard?

Wilt u altijd op de hoogte zijn van de bezoekers op uw eigen website? En wilt u weten waar ze vandaan komen? Interesse in een eigen datadashboard op uw kantoor? Wij leveren graag de data op maat die voor uw bedrijf relevant is. Of u nou een website of webshop heeft en of u nou inzichten in marketing, verkoop of voorraad wilt hebben? Wij regelen het!

Klantenpiramide Jay Curry

Krijg inzicht in uw klantprestaties

  • Hoeveel omzet heeft uw Top 1% klanten?
  • Wat is het winstpercentage van uw Top 1% klanten?
  • Welk deel van uw marketing en verkoop besteedt u aan uw Top 1% klanten?
  • Is 20% van uw topklanten ook verantwoordelijk voor 80% van uw omzet?

 

Dit zijn relatief eenvoudige vragen, maar heeft u de antwoorden? Op basis van de omzet- en winstgegevens van uw bedrijf krijgt u een geweldig inzicht in de prestaties van uw klanten. De customer marketing analyse houdt uw bedrijf een spiegel voor. Hoeveel tijd besteedt u aan kleine klanten die verliesgevend zijn? Een beproefde analyse van Jay Curry waarmee u betere klantprestaties realiseert, meer winst behaalt en tevreden klanten krijgt.

Contact

"If the statistics are boring, you’ve got the wrong numbers."